Besökare

torsdag 28 juli 2011

Semestern i plus och minus.

Här kommer vår semester i + och - med tillhörande (aningen överdrivet många) bilder.

Vi besökte Astrid Lindgrens värld +++ tillsammans med kusin Olivia +++++.


Det var uppskattat av både små


och stora.


Dock ville undertecknad smälla till de flesta vuxna - - - -. Det var så förgrymmat många och stora att min fyraåring inte såg ett skit när hans favorit Sjörövar-Fabbe sjöng i Villa Villekulla.


Jag lugnade dock ner mej emellanåt när jag såg hur kul våra söta ungar hade ++++


Vänner och kusiner +++++


bredvid varandra hela tiden.


Underbart att hänga med äldsta lillebrorsan ++++


och gott med alla glassar +++++ (för barnen) - - - - (för min löparkropp).


Härligt gäng att semestra med ++++ (fina svägerskan fattas på bilden pga butikspring).


När ungarna sett Pippi, Emil, Ronja och alla andra figurer samt när undertecknad förfärats nog av fotoknäppande icket leende (inte en jävel log, jag lovar!) vuxna - - - -, packade vi oss in i bilen och åkte till Ingatorp.

Där myste vi med syssling Carl-Johan +++++


och hans Cassandra +++++, som nog är det snyggaste gravida jag sett ++++ (för henne) - - - - - (för mej när jag ser tillbaka på min gravidmage).


Hos dem fanns det god mat ++++ och många hundar +++++


Kanske ingen hund med jävligt söt ändå +++++


Jag tror dock att Carl-Johan och Cassandra funderade en aningen över vad de gett sej in på i och med kommande bebis, efter att vi stormat in med tre ungar som bokstavligen kastade sej över dem + -


Lugna semestrar verkar ligga långt in i framtiden - - (för äktenskapet) +++ (för familjen).


Hemma igen i Sjöboviken, då fick vi besök från Norge +++++

Laila, Oskar, Elmer +++++


och Henning +++++


Dagar av sol och bad följde ++++


Ljumma vindar och varmt vatten ++++


Till och med jag hoppade i ett flertal gånger +++


Semestern har innehållit mycket gott. Till exempel sådana här;


Gin och tonic fast med Russian ++++ (för smaken) - - - - (för baken).

Och en av dagarna serverade våra gäster rosa bubbel ++++ mitt på dagen ++++ på stranden ++++


Makarna underhöll sej med kubb en av kvällarna ++


Min make vann +++ och det skröt han om i typ två dagar - -. Dock förlorade han i badtävlingen efter bara ett ynka litet dopp -

Härliga dagar och mysiga kvällar ++++


har vi sannerligen haft denna semester!

Jag känner mej så glad och tacksam över alla våra vänner som förgyller våra dagar +++++

So to sum up, I look young and we are having fun!!!

Jag ger semestern 2011 ++++!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar