Besökare

söndag 21 augusti 2011

Första veckan.

Första veckan med jobb och dagis, and I made it!!! Imponerande att jag inte kommit försent till jobbet en endaste liten dag. Nä, ni! Det här var jag bra på! Sannerligen.

En del att leva upp till bara...

Helgen är också slut. Och det är väl själva fan! Den var ju så mysig.

Fredag med röda läppar,


och fest med härliga tjejer! Nedan - Maria, Rosie, jag och Zara.


Värdinnan, Pia, fastnade visst inte på någon bild. Och även om hon endast serverade kaffe till kakan, så var hon den bästa värdinnan!

Lördag - IKEA med familj. Skohorn skulle inhandlas och lunch skulle ätas. Vi åt och handlade. Men inte ett enda skohorn hade vi med oss hem.


Söndag - altanbygge.


Fruktstund för vissa. Arbete för andra.


Sistnämnda blev trött och latade sej i solen.


Det gjorde inte undertecknad. Nä, jag är som en arbetshäst. Klippte maskrosmattan och stod i.

Barnen roade sej själva. Stora visade hur,


lilla hakade gladeligen på.


De är så fina, mina grabbar. Leker fantastiskt bra tillsammans. Skrattar och myser med varandra. (Peppar, peppar!!!)


Och nu är det alltså söndag. Kväll.

Kul. Verkligen. Att jag ska stiga upp i svinottan fem morgnar i rad.

Jorå, minsann...

2 kommentarer:

  1. älskar att läsa din blogg!!! Underbara bilder och härligt berättande däremellan, sjukt bra. Snacka om att bilderna i layouten e världsklass, älskar!!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Hihi...jag måste ändå säga att jag älskar alla bilder med människor med lysande ögon:). Vilken topphelg. Ett HEJ till Johan och altanen. Jag är som vanligt sjuk impad av din handyman!!! Kram fr bebisbubblan i Umeå:)

    SvaraRadera