Besökare

söndag 16 oktober 2011

Helg slut.

Bröllopsdag idag. Den firas som sej bör med skumpa, middag och kyssar.

Or not.

Nä, maken är trött efter en lååång vecka (läs: för mycket whiskey igår kväll) och jag är inte det minsta sugen på bubbel. Istället sitter vissa och smaskar glass med maränger,


medan andra moffar chips.



Romantiskt, på gränsen till sliskigt.

Nä, kanske inte.

Men jag tänker att vi har måååånga bröllopsdagar kvar att fira. Och dom kan ju fanimej inte bli sämre ;)

Helgen slut. IGEN! Vad är det med helger och slut?!?

Den har varit bra, vår helg. Jag har fått pussar och kramar och sömn och mat och cola och praliner och chips och springturer (jorå, pluralis!) och tända ljus.

Allt jag behöver med andra ord.

Lördagsmiddag hos Johans fina kusin med familj. Jag fixade med lugg(jäveln) och plattång, svor överdrivet mycket och önskade att min frisör bodde hos mej.

Jag och minsta var glada.



Så skulle jag smitta av mej på stora,



men ibland får man förstå att alla inte vill stå i centrum och le fånigt.

Imorrn är det måndag och ny vecka. Och jag vet inte, jag... Men nog tycker jag att helgen kunnat stanna ytterligare en stund.

Önskar er en fin vecka!



3 kommentarer:

  1. Grattis på er bröllopsdag!! Hoppas jag oxå en dag får uppleva en sån;)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du är skittuff i lugg!!:)

    SvaraRadera
  3. Bröllopsdagar är överskattade ;-)

    SvaraRadera