Besökare

fredag 21 oktober 2011

Onyttigt.

Veckan som gått, då.

Jag har jobbat. För er som inte vet så har jag ett fantastiskt jobb med ännu mer fantastiska kollegor och det är ju fantastiskt, fantastiskt. Så det har gått alldeles utmärkt att ta sej igenom arbetsveckan. Although, jobbar jag imorrn också. Helt okej, ändå.

I övrigt har jag spårat ur. Kan man säga. Jag äter så mycket onyttigt och jag har ingen som helst ursäkt för det. Dåligt. Kan man säga.

Annars kan jag meddela följande;

- Jag har lärt mej använda plattång utan att bränna varken panna eller fingrar.

- Geisha åt igår upp ALLT kattbajs i lådan.

- Jag har troligen överansträngt min fot och får nu tillbaka för gammal ost, då jag tidigare skrattat ut maken efter att han överansträngde sin häl. Jag ba, men guuuud, hur gammal ÄR du?!?! Nu ba, jaha, det händer visst även den bäste...

Och det är tydligen allt jag kan åstadkomma i bloggväg denna fredag.

Nu tänker jag fortsätta mitt orimliga ätande. Man vill ju inte chocka kroppen, liksom. Och Idol på det.


1 kommentar:

  1. Kan du inte skicka över den där skålen? Håller med, onyttigt är ju så himla gott!!

    SvaraRadera