Besökare

fredag 18 november 2011

Sjukstuga.

FANTASTISKA dagar på mässa med jobbet!

Men inget jobbsnack. Dock en bild som fastnat på min näthinna efter mässan. För ärligt, hur kan man inte minnas något så gott?!?!


Kan ni fatta?!? En chokladfontän! Jag och kollegorna went bananas!

Jag kom hem igår kväll. Till en sjuk man, en lite sjuk 2-åring och en hängig 4-åring. Jag tänkte att det var en väldans tur att jag kom hem. Så kunde jag ta hand om mina grabbar. Å då passar det väl utmärkt att jag vaknade med feber och halsont i morse.

Väldans bra, passade det. Inte.

För har man hundar och ungar går det inte att ligga nerbäddad. Film funkar visserligen en stund. Men sen ska alla visst ha mat också. Och hunden måste ut. Skönare promenader än idag har jag gått, det lovar jag.

Vince och jag orkade oss till affären iallafall. Det är tur man har en liten hjälpreda.


Att han sedan styrde in i de flesta hyllor och dessutom vägrade lägga vissa saker i vagnen, har mindre betydelse.

Lennon ville vara pirat en stund. Då bad jag honom att se farlig ut. Men jag börjar undra om han vet vad det betyder,


egentligen.


Söto <3

Ingen skön och ledig dag med barnen alltså. Mer, det gäller att ta sej igenom den utan att bryta ihop. Och det gjorde vi med bravur, jag och maken.

Så nu sitter vi här i soffan som två urvridna disktrasor. Maken skulle egentligen ha varit på öl- och whiskeymässan. Jag tycker såååå synd om honom. Tredje året i rad som han missar den :(

Själv hade jag föredragit en lite festligare fredag. Typ;


Men istället kör jag sunkig soffstil;


Undrar om Johan känner att jag väger upp förlusten av öl och whiskeyprovningen...? I wanna say, no!

Krya på oss då.

1 kommentar: