Besökare

måndag 21 november 2011

Syskonkärlek.

Vem fick mest? Vilken är störst? Jag vill ha först! Jag vill vinna! Är jag född före den och den och den? Har jag större huvud än Vince?

Ärligt, hur länge ska den här perioden hålla i sej? Den är liiiite, lite tröttsam. Alltså, I love him, 4-åringen, men nog skulle jag gärna hoppa över alla tävlingar och mätningar. Jamen, please! "Vems huvud är störst?" Det är ju liksom ingen tävling man vill vinna.

Men okej, då. Om han vill tävla. Synd bara att hans lillebror också vill det. Att den lilla galningen redan fattat hur man retar gallfeber på storebrorsan.

Spännande tid, det här. Syskonbråkstiden.

Som sagt, lite tröttsam bara. Tur att det finns hundar att sova på.

2 kommentarer:

  1. Vi skrattar högt på Arsenalsgatan:).

    SvaraRadera
  2. Rolig läsning som vanligt, förstår inte hur du alltid lyckas bli bra på bild (avundsjuk)
    /Cilla

    SvaraRadera