Besökare

söndag 4 december 2011

Jag i Umeå.

Hemma igen. Efter några dagar i mörkaste, härligaste Norrland.

Ett mirakel i sej, att jag är hemma. Jag är så glad över livhanken att jag vill gråta. Jag vet inte, men jag tror att förste och andrepiloten hade någon sorts tävling med varandra om vem som kunde styra bäst på så låg höjd som möjligt. För vi flög i molnen under minst halva resan, så att planet kastades runt i stormbyar på miljoner sekundmeter. Ohövligt av dem, kan jag tycka. Men vem är jag att döma vad folk väljer att tävla om?

Jag har haft underbara dagar i Umeå. Kursen har uträttat underverk med min hjärna. Dock inte med min mage som antagit oanade proportioner. Mat var tredje minut och dessutom god sådan. Nu är jag så mätt och illamående att jag inte vill äta något mer någonsin. Så jag tar lite glass. Någonsin är ju väldigt lång tid när jag tänker efter.

Det bästa med hela kursen var helt klart läget. Att den hölls i Umeå, där en av de finaste jag vet bor. Hon nedan, hon som jag pussar. Malin <3


Hon har dessutom lyckats avla fram en unge som är i klass med mina söners söthet.

Ljuvliga Maj <3


Nästan så att jag vill hoppa i säng och tillverka en egen till ;)

En härlig bortavistelse men också gott att komma hem till grabbarna som jag längtat efter. Det hade dom också gjort, längtat efter mej. Den lilla visade det genom att gå runt och gråta efter mormor.

Andra advent. Kan det vara möjligt?

4 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma igen! Har saknat dig mycket.. Det ser ut som du haft det bra och myst med bebis också:)
    Men jag måste säga att jag älskar Vince, gråtit efter mormor, det var det bästa i dag! Skrattade gott kära vän:) Ses på onsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt att du var uppe i Umeå! :) Vad var det för kurs?
    Och att du fick träffa finfina mamman och bästaste MAJ!!!!!!
    Sköt om dig!
    KRAMAR
    Sofia

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh-åhhhhhh-åhhhhhh, fina kort! Fina du. VARFÖR bor vi 100 mil från varandra?? Vi njöt av att ha dig här hos oss några dagar och jag är så glad att du hann se Majan innan nästa sommar då hon hunnit bli så stor. Många många kramar (och bonus att hinna säga hej till Sofia också på S-bäck! Mycket skoj!) ♥♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Till Zofija: tsss- du är bara för söt!!:)

    SvaraRadera