Besökare

måndag 26 december 2011

Min jul.

Julafton.

En lykta på trappen, så gäster och tomte känner sej varmt välkomna.



Ljus tända överallt.


Glögg med russin och mandel.


Klappar under "snöig" gran.


Bord dukat med snö och småsmåsmåsmå stjärnor (som jag jävlar i mej kommer dammsuga upp tills nästa jul, they are everywhere!)


Choklad med samma namn som hunden.


Barn som leker i väntan på kusiner (och utanför fönstret glimmar snö...förlåt, jag menar, frodas den gröna gräsmattan).


Uppklädd mamma med glad unge på höft.


Som sagt, uppklädd mamma MED NYTT HALSBAND samt glad unge på höft.


Och jag upprepar, uppklädd mamma med rött läppstift samt pussande unge på höft.


Uppklä.... ÄH! Jag och mina pojkar <3


Älskad familj samlad framför teven och Kalle Anka


Tomte med lykta i hand, vandringskäpp och säck fylld med klappar. Sötisar med näsor tryckta mot (nytvättade) fönster.


Till slut knackade han på.


Så många fina paket med roliga saker i!

Lillas favoritjulklapp på huvudet.


En av storas STORA klappar.


Som tydligen roade de äldre när de yngre tröttnat.


Så gott att få hänga med både min och makens familj. Många skratt och massor av mat, godis och läsk. Känner tacksamhet för allt och alla i mitt liv <3

En fin jul, med andra ord. Finare kan jag inte önska mej.

Men nu är jag mätt. För typ ett år framöver. Det firar jag med lite chips och choklad. Dock mindre uppklädd och utan läppstift.


God fortsättning, önskar jag er alla!

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha varit en strålande jul
    God fortsättning på dig också
    /Cilla

    SvaraRadera
  2. God fortsättning kära vän! Fina bilder som alltid och assnygg mamma där med unge på höft, nytt halsband och läckert läppstift:) Kram!

    SvaraRadera