Besökare

lördag 14 januari 2012

Myslördag (typ).

Finns det någon människa som är snygg i långkalsonger?! Alltså, det är ett orimligt plagg! Finns inget annat sätt att bära dem på än att dra upp dem tills kameltån är ett faktum. Då blir det någorlunda bekvämt iallafall.

Innan springturen.


Och jag tänker att jag måste sluta be Johan ta bilderna. Särskilt som jag inte vill bli lämnad.

Med uppdragna långisar sprang jag iallafall och det var längesen det gick så lätt. Nästan så att jag vill ut igen ikväll. Med betoning på NÄSTAN.

Lördag med bad och vattenrutschkana. Då blir man trött.


Om man inte festar på godis, då.


En helg utan mys i soffan är ingen helg. Det tycker varken ungar eller djur.


Heller ingen lördag utan pussar. Lennon höll med. Eller det gjorde han inte, men jag mutade med godis.


Och vad vore en lördag utan mys med maken? Dock är det vissa som misstycker. Tar plats före. Och stirrar ont mot min sida av sängen.


Ja, nä... Kanske blir jag lämnad ändå. Förbannade långkalsonger!!!

Trevlig myskväll då! Till alla er som FÅR mysa.

1 kommentar: