Besökare

lördag 25 februari 2012

Vilka är ni?

Nämen, jag tänker att Lotta Engberg och Chrille skämtar. Det kan inte vara möjligt att sjunga en sådan låt på allvar och dessutom le sådär 55 +igt.

Och nu får ni inte tro att jag följer detta jippo, men teven står på och jag finner ingen kraft att byta kanal. Därmed ser jag med fasa på hur Lotta och Chrille tar sej vidare till nästa steg.

Sen har jag en fråga till er. Vilka är ni? Några av er hör av er via kommentarer på FB eller här i bloggen, men 90 procent av er har jag ingen koll på.

Varför jag undrar?

Jamen, det vore ju lite kul att veta vilka ni är. Vilka är ni som ser sådana här hemska bilder av mej?


Så jag vet om jag måste låsa den :)

Nä, det kanske jag inte gör. Eller så gör jag det. Or not. Det vet man aldrig...

Och där dog hela grejen med hotet att låsa.

Men ändå, vilka är ni?


18 kommentarer:

  1. Jag, Cissi, din makes väns frus vän:) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Lotta och Chrille är det största skämtet!!! Vilka röstar på dom undrar man ju... Lilla O grät när inte Perelli gick vidare.
    Hon är mellobesatt i år.

    SvaraRadera
  3. Tjenare, jag hänger på här jag med.
    Linda, du vet hon som hänger då & då med fam. Lindgren. ;)
    Ha en bra helg,

    SvaraRadera
  4. Från hembyn. Känner vänner till dej. :)

    SvaraRadera
  5. Tur man slipper se skiten;)
    Åh mej vet du ju vem är;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Äppelblommans mamma, stor flatfantast;-))
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Josse här! Ullis nyfikna kompis :o)

    SvaraRadera
  8. Å här är jag.
    Hälsar på dig rätt ofta.
    På bloggen alltså.
    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  9. Annica, från din "gamla" hemby. Gillar ditt sätt att skriva, rakt, ärligt och fantastiskt roligt! Hoppas du fortsätter blogga.

    SvaraRadera
  10. Dalla läser oxå! :) kram!

    SvaraRadera
  11. Hej! Illa att jag inte har sagt vem jag är tidigare *skäms*. Jag= Anki från Malung men bor nu i Västervik (vi jobbade ju ett tag som lärarvikarier i nåt dataprojekt i kommunen för jösses vad många år sedan) Våra bröder var ju klasskamrater... (Nicklas ;-) Nu vet du att jag smyger in här och läser din underbara härliga blogg. Sluta aldrig att skriva! Du har gett mig många skratt!
    Kul att se vilken fin familj du har!

    SvaraRadera
  12. Karin här- Hennings systeryster!! Älskar din härliga blogg!!

    SvaraRadera
  13. Presenterar mig också:) Bodil (fd Klöfver) också fd Malungsbo:) Gillar din blogg*L*

    SvaraRadera
  14. Hallå där Kicki, förlåt att jag inte berättat tidigare att jag "smyger på dig" här inne, för det känns faktiskt så...
    Det är hur som helst härligt att läsa om ditt liv och din familj och alla dina klockrena inlägg om småbarnstid och familjeliv, snacka om att man känner igen sig i vedermödorna :)
    Du får hälsa till June när ni ska på USA-besök, blir kul att se din "rapportering" därifrån och kanske bilder på Sophie och Reuben, herregud de måste ju var vuxna nu så hur gamla måste inte vi vara då... hemska tanke... :)
    Jag hoppas att du fortsätter med en öppen blogg för den lyser verkligen upp vardagen!
    Kramar från Malin (med nästan samma efternamn som du på den tiden vi var unga och ogifta :))

    SvaraRadera
  15. Hallå Kicki
    Jag måste ärligt erkänna att jag lagt in din blogg på mina favoriter, du skriver så fantastiskt roligt och träffande att jag ibland skrattar högt och känner igen mig för det mesta :-)
    Jo vem jag är? Sussi från tolkutbildningen :-) Fortsätt skriva, jag vill läsa :-)

    SvaraRadera