Besökare

torsdag 29 mars 2012

Om min trötthet.

När jag tjatar om att jag inte får sova på nätterna. När jag maler på om hur trött jag är.

Så menar jag det verkligen.

Och här är beviset på HUR trött jag är.

Denna har jag tvättat mej med i tre dagar. Och jag upprepar, TRE dagar. Alltså, tvålat in hela kroppen med innehållet.


Märklig duschcreme, har jag tänkt. Seg och olöddrig, liksom.

DUH!!!

Men om vissa kunde sova så här gott,


VARJE natt!

Så kanske man, under morgonduschen, vore alert nog att inse att seg och olöddrig duschcreme förmodligen inte ÄR duschcreme.

Det är skönt när man kan skylla sin klantighet på barn som inte sover.

För något eget ansvar vill jag gärna inte ta. Öm moder, som jag är ;)

1 kommentar:

  1. Ha ha ha!! Du är ju rolig du! Tack för att du bjuder på dig själv. Kram

    SvaraRadera