Besökare

söndag 15 april 2012

Glad men nervös.

Jag är allt bra, jag. Mej kan man sannerligen lita på. I flera veckor har jag knipit näbb och undanhållit sanningen för en av mina kära vänner.

Det är en fin egenskap, tycker jag. Att kunna ljuga för sin vän.

Nåja, iallafall om undanhållandet bidrar till en fantastisk dag för en blivande brud. En dag fylld av mat, vin, spa, styling, fotografering, prat och skratt.

Så här fin var den överraskade blivande bruden, Rosie på sin möhippa.


Och så här röda läppar hade jag.


En väldans trevlig lördag med många härliga tjejer.

Söndagar brukar sällan slå lördagar. Men denna söndag ligger faen hack i häl på gårdagen.

För det är inte mycket som slår bebislukt.


Underbar liten Emma. Elins lillasyster.


Lennon tyckte också att hon var fin.


Tack för lånet, Annica och Henrik!

Jag känner mej lite tung i sinnet. Många orsaker till det. Mest för att det varit så fullt upp på sistone. Massor av jobb. Tunga uppdrag. Många timmar borta från mina grabbar. Och på tisdag ska jag göra något jag är väldigt nervös inför. Något jag försökt förbereda mej för mentalt.

Allt detta har jag försökt att INTE tänka på idag. Istället fokuserat på att livet lugnar ner sej om två veckor.

Så idag har jag hängt med dom jag älskar mest.

Pussats på en sten.


Ätit och fikat med unge på liten stol.


Lekt konstiga svärdlekar i fårhagen med Batman-hundar, Robin, Mr Freeze, Catwoman, Jokern och Joker-bebisen.


Å fråga mej inte vad leken gick ut på eller vilka alla figurer är. För jag fattade sannerligen ingenting. Gjorde bara som jag blev tillsagd. Och det var faktiskt inte särskilt roligt. Men jag gör det mesta för att få vara nära finingarna.

Sen undrar jag om håret blev för gult. Det slog mej när jag drog på mej min gula fleecetröja (som jag av någon underlig anledning snodde av min far).


Oh, well. Snart är det sommar och då bleker väl solen bort den gula tonen. I hope...

Hörrni! På tisdag klockan 09.00 - tänk på mej då. Tänk mej mentalt stark!

Ha en fin vecka!

6 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till och jag ska tänka på dig. Det kommer att gå fin fint!!!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hörru, ett hett tips: Silvershampo!! Ett måste om du tycker det är gult! Men syns då inget gult förutom tröjan(!!!;-)) på fotona.
    Klart jag ska tänka på dig!! Lycka till!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. ÅH!!!!!!!!!!!!!!! Gos med Emma!!! Vill också! Vad härligt att man fick se bilder på skatterna i alla fall :)
    Jag håller tummarna! Kommer gå galant!
    Kram
    Sofia

    SvaraRadera
  4. Fin Rosie, fin Emma! Alla fina förresten;-)...Tänker på dig i morgon, inget att oroa sig över. I'm sure of it!! Puss

    SvaraRadera
  5. Nää! Inte för gult! Precis bra. Och lycka till!

    SvaraRadera
  6. Håret inte gult snyggt! Älskar pussen på berget<3 och en Emma som lillasyster till Elin ja det kan ju bara bli hur bra som helst ;)

    SvaraRadera