Besökare

fredag 13 april 2012

Ojdå.

Tänker att jag ska boka klipptid. Ofta. Å så efter några månader ba okej, nu är det 6 månader sen jag klippte mej. Då ringer jag till min frisör. Och hon har fullbokat i veckor framöver.

Så klipper jag mej till slut. Blir ofta nöjd. För hon är cool, min frissa. Hon heter Lousie och har alltid rött hår.

"Ljust, Kicki! Du  måste bli ljus. Skulle vara superfint till dina bruna ögon."

Det har hon sagt de senaste gångerna och jag har tänkt att någon gång så. Kanske...

Idag var någon gång. Tydligen.

Dåså, då kör vi då.

Jag anlände till coolaste salongen ever. Satte mej kobent ner i stolen,


och intalade mej att jag visst skulle bli fin.


Läste en modetidning (utan att somna!!!), knaprade på en rosa kaka och drack te i söt kopp.


Tänkte på hur jag såg ut innan den eventuella katastrofen,


och undrade varför jag var tvungen att göra detta just fredagen den 13:e.

Jag blundade genom hela hårtorkningen.

Tittade sedan in i spegeln.

Och...

...hoppades.

Att det är som dom säger;

Blonds have more fun.


När jag så skickade en bild till maken och han svarade: "Precis som när vi blev ihop <3!"

Kände jag att detta, detta blev nog bra.

Tror jag...

...när jag speglat mej tusen gånger till och vant mej vid att bli bländad.

11 kommentarer:

  1. Det blev kalassnyggt tjejen!! =)

    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Meeeen shhhiiit va snyggt! Så gymt! Du passade verkligen kanonbra i ljust och med lugg igen!! Lovley!
    Fan nu måste jag oxå göra något åt mitt bedrövliga hår...:/
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Shiiiiit, vad snyggt!!!! Helt rätt Kicki :-D Kram

    SvaraRadera
  4. Supercoolt. På med rött läppstift bara och du är hemma!! I love!!
    Puss

    SvaraRadera
  5. Men guuuuud såååå snyggt!!!
    Vad modig du är! Det blev ju bara hur bra som helst!!!!
    Ta nu å ha en fantastisk fortsatt helg i ditt nya jag! =)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Jag säger ju det, vilken böna:) Supersnygg är du! Puss!

    SvaraRadera
  7. Vad snyggt!!!!
    Jag tycker du är snygg i vilken hårfärg du än väljer!!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Snyggt blev det! :-) Kul att se dig live idag.

    SvaraRadera
  9. Tack alla fina! Tacktacktacktack!!!!

    SvaraRadera