Besökare

måndag 23 april 2012

Upprörande!

Vilket hemskt, hemskt program jag stirrar på.

"Älskling, du har blivit en tjockis."

Kvällens avsnitt: Anneli har gått upp 26 kilo sedan hon och hennes man träffades för tusen år sedan. Hennes man, Mikael är besviken över att hon inte längre har den tvättbrädan hon hade då de träffades. Att hon inte längre klär sej i sexiga underkläder. Att deras samliv påverkas av hennes viktuppgång.

Mikael ska nu coacha henne att går ner i vikt. Mikael, han som själv har den äckligaste ölmage jag någonsin sett samt matchande flint, ska alltså se till att hon sköter träning och kost. Så att hon ska bli sexig igen.

Till deras hjälp har de en gubbe som kan det här med träning och näringslära. En gubbe som ser ut som om han går på något typ av knark. Rycker när han pratar och verkar skrämmande aggressiv när Anneli inte får upp pulsen tillräckligt.

Jag häpnar. Häpnar!

Men mest av allt blir jag förbannad! Han, den tjocka flintisen med ölmagen, han vill jag ge en fet smäll! Han sitter där med sitt självgoda flin och ba, kom igen nurå älskling! Tänk på att trosorna ska sitta snyggt.

Och nu är det final. Nu har Anneli gått ner 16,2 kilo. Nu är hon äntligen smal igen! Så inatt får Mikael nuppa. Nuppa upp och ner med sin äckliga ölmage.

Och dessutom vann dom 100 000 kronor. Dom vann alltså. Inte hon.

Så nu kan öl-Micke köpa porrfilmer och öl.

Mycket upprörande!

Annars har dagen varit bra. Vi har hängt omkring här hemma, jag och grabbsen å hundarna. Vince ramlade i vattnet. Som ett brev på posten.


Önskar er en fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Darling! Exakt mina tankar och känslor alldeles nyss. Blev tvungen Att byta kanal. Äckliga gubbe! Hon tröståt väl för att orka med honom! Hoppas hon hittar ngt nytt fräscht nu, eller att han skärper till sig!
    Och såg du minen när hon skulle dansa poledance

    SvaraRadera
  2. Ett annat avsnitt handlade om en överopererad slemtjej som ville att killen skulle gå ner (han var mullig, hon typ anorektisk). Hon skulle använda pengarna de vann till ett par nya bröst. Det är en sjuk värld vi lever i.

    SvaraRadera