Besökare

tisdag 22 maj 2012

Åh.

Ikväll är en sån där åh-kväll.

Ni vet.

Förkylningen tog omtag - åh, nej!

Lennon är fortfarande sjuk - åh, neej!

Jag satte på tvättmaskinen för sent och måste därmed sitta upp tills den är färdig - åh, så drygt!

Katten hänger sönder nätet på studsmattan - åh, din dryga fan!

Jag glömde ge samma katt p-pillret igen - åh, helvete vad jag inte vill ha kattungar!

Jag åt för mycket mat - åh, vad mätt jag blev och nu orkar jag inte äta glass!

Allt plock efter nattning tog hela kvällen i besittning - åh, man hinner inget!

I could go on. Men det tänker jag inte. För vem bryr sej, liksom? Knappt jag.

Jag satte mej på altanen en stund.

Åh, vad fult det är med en studsmatta som stör idyllen.


Sen tittade jag på dataskärmen och blev vettskrämd.

Look at the giant spider!!!


Fick inte till någon klar bild eftersom handen darrade av rädsla. Åh, vad jag avskyr dem!

Men så...

Åh, vad jag älskar syrenen på vår framsida!


Så.

Slutet gott, allting gott.

(but still... åh, vad drygt med en tvätt som inte är färdig än på några timmar.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar