Besökare

lördag 26 maj 2012

Kurs.

Jag är på spa.

Eller jag menar, jag är på kurs. Såklart. En tuff utbildning. Mycket plugg. Tunga lektioner.

Japp, så är det.

Typ..

I Sunne är jag. På Selma hotell. Lär mej mer om mental träning. Vilket jag sannerligen behöver. Särskilt med tanke på utbrott på GPS samt maskroshatandet, som numera tar upp alldeles för mycket av min tid.

Det är superintressant. Människorna jag träffar här har otroliga berättelser. Jag är fan kär i alla! Övedrift (just to be clear!).

Tänkte blogga om hur jag har det här. Ta lite bilder på den vackra omgivningen. Men vem är intresserad av det?!?

Så jag tog en bild på gratisglassen som jag äter ett par gånger om dagen istället.


Den var tydligen viktigast för mej. Jamen, fatta! En glassmaskin till förfogande 24/7!

Därför måste jag springa röven av mej mellan lektionerna. Och då känns det sådär att raggarna här i Sunne visslar å ba, snabbare bruden! Guuuuud!

Det känns också sådär att de flesta av mina kurskamrater är elitidrottare och springer milen på fem minuter. Jag kommer lite senare, liksom. Ses till middagen, när jag lunkat runt mina tre kilometer på en timme.

Oh, well. Vi är här för mental träning.

Alltid när jag är borta undrar jag varför jag inte pussar Johan mer när jag är hemma. Varför jag inte hånglar med honom några gånger i timmen när jag har chansen. Längtar alltid ihjäl mej efter honom. Men det är väl som "dom" säger - man saknar inte kon förrän...eller ja, ni fattar.

Och visst är det fint, att där ringarna ska sitta,


blir det vita märken.


Jag tycker att det är det finaste man kan ha. Vita märken på vänster ringfinger. Kärlek <3

Dessa är också kärlek.


Trots myggbettssvullet öga :)


Dom galningarna längtar jag också efter!

Men det är bra att längta, har jag hört.

Så jag tar en dusch och beger mej till kvällens tävling i musik. Mitt lag leder stort. Min förtjänst! Och det är sant! Alltid är man bra på något. Vissa springer milen på fem minuter, andra kan varenda låttext i världen. Vissa som i dom, andra som i jag. Fast det fattade ni ju :)

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha det heelt undetrbart!! Och glassen verkar god, inte alls avis... =)

    SvaraRadera