Besökare

söndag 17 juni 2012

Massor av kärlek.

Hej, hörrni!

Jag lovade ju en massa bilder. Jag gjorde det. Och det ska ni få. Såklart! Jag ber om ursäkt för dröjsmölet. Men jag har en mycket bra ursäkt.

Baksmällan from hell!!!


Jag hade glömt bort hur vidrigt det är. Men jag anar att ni bryr er föga. Det är väl bilderna ni vill åt.

Så håll tillgodo.

Blek, glåmig, nervig och glad.


Men med lite hjälp så...


...började det ordna upp sej.

Nej men, alltså shit! Jag orkar inte ens hitta på fyndiga bildtexter. Jag mår så uselt att jag faktiskt undrar om det ändå inte är någon sorts magsjuka jag lider av.

Ni får nöja er med bilderna ovan. Jag måste sova. Bli frisk. Bilder kommer en annan dag.

Hahahahaha. Åh, vad roligt! Kul skämt, Kicki.

Nä, gud! Jag har inte ens någon humor kvar.

Då är det ju tur att en bild säger mer än tusen (bakfulla) ord.

Enjoy!

Nummer 77. Kicki A. Gift med nummer 66.
"Lantis som är gift med Jon Bon Jovi look alike och längtar till staterna."

Nummer 66. Johan A. Gift med nummer 77.
"Får ett hjärta att brinna mer än Jon Bon Jovi."

Det är vi det.



Som ovan, jag i klänning med döskallefjärilar och maken med kostym, anlände vi till festen för att fira kära vännerna Rosie och Johnny på deras dag.


Vackraste, vackraste bruden. Så lycklig <3


Jag och Pia. Så nervösa inför ett självpåtaget uppdrag att vi knappt kunde le fint in i kameran.


Tur att det fanns många härliga vänner som kunde lätta upp stämningen.

Maria, Pia, Sinnika och jag.


Min fantastiskt trevliga bordsherre, Kalle. Stackarn... Jag var verkligen inte trevlig innan mitt självpåtagna uppdrag var utfört. Mer "här får du min ångest, hjälp mej hantera den" och det gjorde han, minsann.


När det självpåtagna uppdraget (lugn, ni blir snart varse) var över, var jag så lättad och glad och lycklig att jag helt enkelt var tvungen att kyssa en av mina finaste vänner!


Varken brudgummen eller Jon Bon Jovi verkade misstycka.


De var mest fulla och väldans glada.

Nä, hörrni...

Jag måste verkligen avsluta detta inlägg. Jag ramlar snart av stolen. Och så måste jag packa inför en veckas semester på Västkusten. Vi skulle ha åkt idag, men med tanke på hur jag började jag dagen, med TREO, resorb och kex, så sköt vi upp resandet. Man är minsann usel! Mamma och allt...


Jag avslutar alltså detta inlägg med följande ord:

Gårdagen var en av de finaste, roligaste och värdefullaste dagar jag någonsin haft. Tack, Rosie och Johnny för att vi fick dela er glädje!

Tack alla fina som gjorde dagen till vad den blev!

Tack, älskade make för att du låtit mej vara orimlig idag!

Och tack, finaste, finaste Pia för att vi gjorde det! Jag är så glad att det var med dej!

Nej, jösses! Vad snuskigt det blev. Gud, jag kan inte ens skriva vad jag menar. Så för att klargöra, jag har inte legat med Pia.

Jag måste lägga ner nu. Det är uppenbart.

Så...

Det självpåtagna uppdraget...

Med viss tvekan, delar jag nu med mej en bit av gårdagen. Please, have in mind att jag var fruktansvärt nervös och att jag INTE är någon sångerska!!!

Men varsågoda! Min och Pias tribute till brudparet.

11 kommentarer:

  1. Men Kikki du är ju såååå underbar! Vilken tur att du fick till klippet! Även om jag inte känner bruden så sprutar mina tårar!!! Guuuud vackert gjort! Vilken vän hon har som dej!!!
    Kraaaaam i massor K

    SvaraRadera
  2. Ja herregud Kicki , det är gjort, konstigt nog känns det lite tomt;(
    Inga mer inplanterade trippar till sjöboviken! Får boka in vinkväll snart!!
    Är oxå glad att vi gjorde det. Kärlek till dig <3

    SvaraRadera
  3. Ni var fantastiska - helt magiskt tal/sång!

    Kram Camilla N

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tribute! :) & vad fint du sjöng med. :)

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt roligt, vackert och helt outstanding ert framträdande var!!!!
    Mkt imponerad!!
    Vacker som en dag var du också :)

    Jag undrar....hur gör man i familjer där båda parter lider av svåra bakisproblem...lever ju med en som var svårt medtagen igår...

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Men jösses säger jag bara!! Vilket tal!! Nattkrämen blev totalt uppblött och snoret rinner...! Så fint! Vilka vänner!! Tusen tack för att du delar med dig! Som alltid ett toppen inlägg!!! Och du, vilken snygg klänning!
    Kram kram Marie

    SvaraRadera
  7. Du är härlig Kicki! Nästan lika vasst framträdande som på mitt å Marias bröllop!

    SvaraRadera
  8. Underbart Kicki!! Och du kan ju visst sjunga!! Herregud mina tårar rinner...så vackert!!! Nu får vi skicka dig till The voice med en Bon Jovi dänga =)
    Kraamis

    SvaraRadera
  9. Ditt inlägg har jag gått in på 10000 gånger nu tror jag,läser och tittar och grinar varenda gång!:) Den dagen och när Elliot föddes är de bästa i mitt liv! Du var så snygg och jag så nöjd med din klänning:)
    Det du och Pia gjorde för mig(för oss:)) var helt fantastiskt! Vilka vänner jag har. Puss, kram och ses snart älskade vän!

    SvaraRadera
  10. BRA JOBBAT Kicki och Pia!! Jag kan tro att det var en höjdare för bruden att få allt detta fina på sin stora dag. Sången lät jättefin och det hördes inte ETT DUGG att du var nervös och översättningen till tsp var också jättefin! Duktiga ni! Klänningen ger jag 10 av 10 och bruden var supersnygg. Härligt att höra att ni hade det bra. Kramar

    SvaraRadera
  11. Du kan väl sjunga!!!! Hur bra som helst ju!

    SvaraRadera