Besökare

söndag 1 juli 2012

Själva.

Uj, uj, uj! Spännande det här. EM-finalen.

Hahahahahahahaha :) :) :)

Nä, allvar nu.

Hej då, finisar!

Sa jag, men fick inte ens en blick till svar.


Hemma hos mormor och morfar får man sällan blickar. Där är det mest, mormor kolla här eller morfar kolla där. Medan en annan ba, oj får jag se! Men det får man sällan.

På torsdag kväll kommer de åter. Våra grabbar.

Under tiden vi väntar på dem ska vi:

1. Pippa.
2. Ligga.
3. Hångla.
4. Sova ostört.
5. Jobba.
6. Gå på bio (tack Marie och Eric!).
7. Äta på restaurang.
8. Städa.
9. Rensa.
10. Äta onyttigt framför teven på orimliga tider.

Vi går ut starkt med nummer tio.

Kvällens i-landsproblem - det är svårt att välja bland alla oyttigheter.


Jag har en idé om mina inlägg under denna sommar. Säg vad ni tycker imorrn efter första sommarinlägget.

Meanwhile, heja Spanien och Italien!  Det har som ingen betydelse. Spanjorer och italienare är lika snygga. Fast nu när jag tänker på det... Heja Spanien! Mycket sexigare språk!

Också en aspekt att ha i åtanke.


3 kommentarer:

  1. Åhh älskar dina punkter!! Vill oxå bara vara med min blivande man helt ensam,.... Bara några dagar... Då skulle vi oxå göra dom där punkterna;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Verkar som att du kommer sakna fotbollen Oootroligt mycket Kicki! ;) Vilken tur då att OS börjar snart!

    SvaraRadera
  3. Inte bara OS. För oss i Tyskland börjar även snart "Bundesliga"... suck

    Skönt i alla fall att höra, att det är hos fler Mormor och Farmor som Mamma och Pappa blir helt ignorerade. Min lille kille hänger bara efter Farfar hela tiden när vi är det. Vem behöver Mamma liksaom... snyft

    Njut av tiden själva!

    SvaraRadera