Besökare

måndag 3 september 2012

Måndag så.

Ååååååååj! Måndag igen. Det är så fattigt med vardagar.


Men jag finner bot.


Jamen, liiiiite kladdkaka räknas väl inte. Dessutom stänger jag om den emellanåt. Då syns den inte. Å det vet ju alla att det som inte syns, det finns inte.

Fredagen å lördagen å söndagen lär ju ändå inte räknas idag, so to sum up så är jag inte orimligt onyttig. Kan jag tycka.


Helgen har varit till belåtenhet. För de flesta.


Medan Bakugan gick på 5-års kalas,


röjde andra i trädgården.


Själv hittade jag en stol mitt i solen där jag parkerade mej,


eftersom någon måste ansvara för badande hund också.


På lördagen gick jag på kräftskiva i döskalletröja, döskallehalsband, döskalleörhängen, döskalleskor och tänkte aldrig att less is more.

Jag var mer, när man ändå håller på liksom.


Annars tycker jag att det är varmt och skönt ute. Men det är irriterande när jag aldrig minns vad en sådan sensommar kallas. Är det brittsommar eller indiansommar eller tell me!!!!!!!

Gonatt, hörrni!

Synd att inte månskensbilden blev bra.





3 kommentarer:

  1. Jag har hört Brittsommar, men jag vet inte. Indiansommar har jag också hört tror jag, men det vet jag inget om.

    Du vet väll att man måste äta upp helgens rester... hihi. ;) Jag köpte godispåsen (lösvikt) i helgen, den finns kvar än... :/

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Hittade hit via en annan blogg.
    Gillar din inställning :-D

    SvaraRadera
  3. Brittsommar är i oktober vid Birgitta-dagen 7/10. Indiansommar är ungefär samma. Nu är bara sommar!! Våga vägra höst!

    SvaraRadera