Besökare

fredag 14 september 2012

Snart,

Jag tänkte presentera min idé. Men jag har fått kalla fötter så jag skjuter fram presentationen. Får därmed prestationsångest eftersom ni nu ba, men vad kan det vara för spännande som hon inte kan berätta om...?

Nothing major, I assure you.

En annan nyhet istället. Jag har blivit med Instagram. Jag fattar inget. Bara hur jag lägger ut bilder och tittar på andras. Det är kul. Så många fina foton.

Detta är var min första. Med fin ram, fin Rosie, fin Pia och en jag.


Detta var min andra.


Bilden ovan är en dokumentation av gårdagens mellis. Mellis, alltså. Inte middag. Det är sorgligt.

Men jag förbereder mej för vår stundande USA-tripp, då jag kommer leva på sånt här.


Man kan ju tycka att jag istället borde detoxa eller åtminstone hålla igen. Men det är mycket man kan tycka.

Annars övningskör vi.


Det är Vinces nya hobby. Det och att klä sej så fult det bara går.


Katten har inte haft en fästing under hela sommaren men kör sin fästingindragarsäsong nu istället. Det gäller att ha långa naglar och hökögon.


Tur man får hjälp av både hund och ungar.


Det är gott att det är fredag, tycker jag.


Inte bara för ovanvisande orsak, utan också för att jag får hänga med alla mina grabbar och djur. Vi ska åka till badhuset, träffa farmor och farfar, gå på kalas, spela fotboll, rensa tvättstugan och plocka bort ogräs i rabatten för sista gången detta år.

Jag ska också oroa mej för jättespindeln som bor på vår altan. ¨


Den bidar sin tid, jag vet det. När jag minst anar det kommer den att flyga rakt in i mitt ansikte och ba, haha nu har jag dej. Otryggt.

Ha en fin helg, hörrni! Och jag lovar att jag ska snart ska bättra på mina inlägg!

1 kommentar:

  1. Det är så roligt att läsa om din vardag! Det låter som att du mår bra och har funnit vardagslyckan. Du tar väl med blogggen till USA? Du sviker oss väl inte? Va?

    SvaraRadera