Besökare

fredag 26 oktober 2012

Ett tag sen.

Nämen, alltså jag hinner knappt sluta ögonen förrän det är morgon och när jag öppnat dem hinner jag knappt blinka innan jag åter ska sluta dem.

Med andra (tråkiga) ord; tiden rinner iväg. Och dessutom; det är mycket nu. Jag hinner ju knappt bajsa!

Om 11 dagar åker vi. Till Amerika. Florida. Boca Raton. I can not fatta det! Helt sjukt är det! Att jag ska ta med mej min familj till den plats där jag upplevt obeskrivlig lycka men också otäckt mörker. Känns underbart, härligt, märkligt, skrämmande, roligt och bra och oroligt och nu räcker det.

Lugnande tabletter - check! (jo, på riktigt)

Ni följer väl med på vår resa här i bloggen?

Jaså, inte... Nähä...

Men om jag lovar att uppdatera bättre än på sistone, då?!? Min ursäkt för tystnaden här på bloggen är badrumsbygge (why now, liksom?) och massor av jobb på jobbet. Sen ska ju livet i övrigt funka också. Ni vet, maten som skall fixas och ätas, tvätten som ska tvättas och vikas, barn som ska lämnas och hämtas, man som ska tillfredsställas... Jag menar, man som ska... Äh! Jag vet inte vad jag menar men ni fattar hur jag menar.

En lugnande tablett nu, kanske...?!?! Nä, den spar vi till flyget (det är med livet som insats man sätter sej i såna där flymaskiner).

Ikväll är Johan ute och roar sej. Jag sitter i soffan och knaprar chokladpraliner, smuttar vin och läser en chockerande bra bok.


Alltså, den är så bra att jag häpnar. Älskar när något kan få mej att lyfta på ögonbrynen och dessutom rodna en smula. Händer nämligen inte ofta. But this book. Oh my...

Annars kan jag meddela att det inte är trevligt att avlägsna vaxproppar i öron. Men jag ska ju flyga i en sån där flygmaskin (att leka med döden) och då har min vän Ulli sagt att det inte är skönt om inte örat är i sin ordning. Så I had to do it.


Inte att rekommendera, alltså. Så vet ni det.

Imorrn är det lördag. Då ska jag först ta en krispig morgonpromenad med hunden, sen ska jag jobba och sen ska jag träffa finfina tjejer på kvällen.

So to sum up; I look young (never mind rynkorna i ögonvrån) and I am having fun :)



Men nu ska jag rodna mej vidare i boken.

Uppdaterar snart igen. Jo, jag lovar! (vågar dock inte definiera snart...)

5 kommentarer:

  1. Jo jag följer med er till USA. :-)
    Men jag har inte fattat vad du gjorde där borta. Blir ju nyfiken. ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja!! Massor av bilder vill vi se!!! Längtar redan efter nästa inlägg. Men förstår dig! Det är lika här...vill verkligen blogga..har typ massor att säga... Men nä då, jag läser bloggar nu när tiden finns istället.. :-)

    Å du, klart att flygresan går bra! Farligare att åka bil juh....
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  3. Härligt att du nu frisknat till! :-)

    OM du har tid/lust får du gärna prova skicka kapitlet till mig igen, hoppas att det ska fungera bättre nu!

    & klart jag följer med på er resa till staterna! Trevlig resa! :)

    Kram från Göteborg!
    anna_hed@live.se

    SvaraRadera
  4. Spännande med Florida! Det är en plats jag längtar efter att besöka nån dag oxå!

    SvaraRadera
  5. OM jag kommer att följa bloggen slaviskt??
    YES, jag vill ju ochså dit!
    Så give me some härliga stränder, upplevelser och massor av sol
    Ha det underbart

    SvaraRadera