Besökare

fredag 9 november 2012

Part 2

Nu tänker jag äta frukost. Frågan är bara om jag ska göra det här,


eller här...?


Alla dessa val är tuffa för mej.

Cola?


Eller en kall öl?



Ja, ni förstår ju. Hemskt, hemskt jobbigt för mej ;)

Igår var vår lilla galning trött. Han klagade också på värk i örat. Fast det sistnämnda är svårt att avgöra om det verkligen var så illa som han lät påskina eftersom han samtidigt gastade att han ville titta på Mästerkatten. När han väl fick det, blev han nöjd och när vi frågade om han hade ont någonstans stirrade han oförstående på oss. Sen slog vi av filmen och då började han gasta igen. Jag frågade igen om det gjorde ont i örat med fick bara till svar; "Du är duuuum! Jag vill titta på Mästerkatten och riddarna!!!"

He is a handful, även på resande fot. Så här går han klädd i sommarvärmen;


Om han är varm? Japp. Vantarna dryper av svett när vi tar av dem. Om han bryr sej? Nope.

Den stora är lugnare och klär sej normalt. Han pratar med June och lär sej förstå vad hon frågar. Han tycker supermycket om henne och sjunger "I was made for loving you, baby..." för henne. Han tycker allt vi gör är nytt och spännande och frågar vad allt heter på engelska.

Lekparken igår var tydligen mycket roligare än svenska lekparker.


Skjutsen dit och hem var också rolig.


Idag åker vi och leker med jättesköldpaddor, tittar på hajar och stingrockor och äter hamburgare. Sen kanske vi tar ett dopp i poolen. Eller äter glass på stranden. Eller myser här hemma. Som sagt, alla dessa tuffa val ;)

Tills vi hörs igen;

Dagens palm.


1 kommentar:

  1. Åh älskade vän! Tack gode gud för bloggen, facebook, Instagram och What´s up, då känns du inte lika långt bort.. Saknar dig så jag håller på att dö, men ser hur bra du och killarna har det och hur du njuter och det känns fint i hjärtat på mig.. Fortsätt njut, sänd mig en tanke som tänder ljus i mörkret och längtar till december.. Puss och kram!

    SvaraRadera