Besökare

söndag 2 december 2012

Part 16

En härlig dag hos Keith och Max i Miami. Bilder igen då. Något annat går inte, det är så otroligt fint här!

Fin utsikt från deras lägenhet (där de endast bor på helgerna).


Lennon med Miami i bakgrunden.


Först frukost på The Big Pink (svensk servitris, dessutom). Rosa, rosa, rosa! Så även utkörningsbilarna.


Sen tog Keith och Max varsin unge under armen,


och så gick vi till stranden.


Men först ett stopp vi en lekpark så att barnen fick leka.


Jag och Lennon på South Beach.


Havsluft blir man trött av.


Men ett familjefoto (för fan!) måste vi ju ha även här. Något kanske blir bra (hoppet är det sista som dör).


Oh, well. Someday, maybe...

Vi köpte lite kokos att dricka. Lennon tyckte sådär. Men han var väldans söt när han bar omkring på kokosnöten iallafall <3


Busig dag!


Som den här,


den här,


den här,


och den här,


är så oerhört tacksamma för <3

Jag läser mina inlägg och tänker att jag ju måste ljuga. Så här bra kan man inte ha det! Så här fina människor kan man inte träffa varje dag. Men även om jag brukar ha en tendens att överdriva (dramaqueen) så är vartendaste litet ord jag skriver sant. Och för detta är jag djupt tacksam!

Four more days to go!

1 kommentar: