Besökare

söndag 6 januari 2013

Ingen årskrönika.

2012
 
Året då Vince fyllde 2 år och Lennon fyllde 5. Året då katten Ozzy försvann. Året då Johan byggde en verktygsbod. Året som var fyllt av fester, middagar, häng med vänner och familjer. Året då vi hade kort sommarsemester och lång vintersemester.
 
Samma år som innehöll utmaningar såsom en envis 2-åring, byte av förskola för vår 5-åring och pussel för att barnen ska slippa för långa dagar på förskolan. Ett ständigt medvetet positivt tänkande för att få vardagen att kännas rolig och spännande.
 
Utmaningar på jobbet för mej, massor av fina möten med fantastiska människor och många lärorika kurser.
 
Många mil i springskor för mej, innebandysöndagar för maken, fotboll för Lennon och "jobbande" i arbetsbyxor för Vince.
 
Glädjefyllda samtal med vänner men också allvarliga sådana tillsammans med några av dem. Sköna promenader fyllda av babbel om livet med hundägargrannar.
 
Ett år som utan tvekan tillhör ett av mina lyckligaste.
 
2013
 
Året som börjat spännande och mysigt på många sätt. Året som kommer innebära massor av planering, fix, förväntan och glädje.
 
Året då vi bestämt oss för att flytta till USA för en tid.
 
Så med denna text, som inte blev en årskrönika alls, lämnar jag er med mina favoritbilder från 2012.
 
GOTT NYTT!
 
Stor och liten.
 
 
Knoll och Tott.
 

 
Exakt lika fina.
 


 
Klok, fin och underbar.
 
 
 
Intensiv, rolig och fruktansvärt söt.
 

 
Snygg, sexig, klok, varm och MIN <3
 
 
Varje dag, även detta år, ska jag tacka för att det liv jag lever är precis det liv jag vill leva. Tillsammans med mina pojkar <3
 


9 kommentarer:

  1. Alltså...www...liksom!!!
    Flytta ?
    Häftigt!!!
    Skaffa stort gästhus bara :-)

    SvaraRadera
  2. Åååååååh!!!
    ALLA flyttar utomlands!!!! Typ. Eller några i alla fall...
    Min stora dröm. Är bara sååååååå avis! Vill också.
    Så ni som kan, gör helt rätt i det!
    Vilken utmaning! Go go go!!!
    MEN lova att du fortsätter skriva! ❤

    När kommer boken om Sara å Niklas ut? Ska utomlands i sommar och behöver en bra bok att läsa på stranden...

    Kram kram Marie!

    SvaraRadera
  3. Åh låter fantastiskt spännande!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så härligt!!! Kul för er:) Kram Cissi

    SvaraRadera
  5. Jag säger bara: FY FAN vad gött i positiv bemärkelse!!!
    Åhh just till USA! Har varit där en gång i mitt liv o jag längtar redan tills det blir nästa gång!!
    Det gör ni rätt i! Sverige kommer ju finnas kvar!!!


    Stor kram till dig Kicki!!!
    <3 A-C

    SvaraRadera
  6. What, USA!!!? Fan va grymt! Älskar när folk gör sånt som de vill och vågar! Önskade att jag oxå vore lite sån...
    Kram i massor och lycka till

    SvaraRadera
  7. Åh vad häftigt!!! Lycka till, men lova att fortsätta med bloggen även när ni flyttat!! :) Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Härligt! Bra vågat!

    SvaraRadera
  9. Och sluta inte blogga! Jag älskar din blogg.
    Kram

    SvaraRadera