Besökare

söndag 10 mars 2013

Grabbar hemma.

They are back.

 
Allt är åter i sin ordning. Det vill säga - soffan är i oreda, Copacabanana spelas på Spotify, usla truddelutter från spel i mobilen irriterar, jag får blöta pussar, jag trampar på legogubbar och torkar små stjärtar.
 
Gott i mammahjärtat, alltså.
 
Innan bröderna ramlade in, hann jag med underbar springtur och lunch i solen med maken.
 
 
OCH en god bok. Vansinnigt härligt, mysigt och energigivande. För att uttrycka det larvigt och irriterande störigt.
 
 
Sen gjorde jag det jag gör bäst. Eller jag menar, det som jag TROR att jag gör bäst. Jag lekte frisör. Äntligen någon som gör som jag säger. Sitter still. Eller i detta fall, ligger still.
 
 
Hon somnade av allt pyssel.
 
Skön gott och blandat-helg. Redo för en ny vecka med fullspäckat schema. Känns helt okej eftersom det är då jag funkar bäst, när saker och ting händer.
 
Nu måste jag fokusera. Jag och maken ligger lika i "Så ska det låta" och det känns definitivt inte okej. Jag måste vinna! Alltså, jag måste vinna!
 
Ha en fin vecka!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar