Besökare

söndag 15 september 2013

THE PARTY!

Och här sitter jag och gråter. Av glädje och tacksamhet. Det finns inga ord som någonsin kommer att kunna uttrycka den kärlek jag känner för de finaste vännerna i hela vida världen. Tänk att det faktiskt är så, att jag och Johan har de coolaste, tuffaste, härligaste, galnaste och bästa människorna i vårt liv. Varför de är så bra?

Let me show you!

Å här kommer miljoner bilder från den roligaste festen jag någonsin varit värdinna för.

Värdinnan herself - Beatrice Kiddo


Hennes heta make och värd för kvällen - Slash


Together <3


Tältet innan gästerna anlände.


And inside.


Dukningen.


Alla bord.


Och så alla de som förgyllde denna magiska kväll så till den milda grad att jag cannot express myself <3


Jamen, ni lär ju fatta!!!! Ni lär ju fatta vilka vänner!!! Alla gick verkligen all in, bjöd på sej själva och delade med sej av så mycket glädje och kärlek att jag dööööööööör!

Kolla! Kolla bara!

Musse och Mimmi (Henning och Laila) Marge och Homer (Rebecka och Ingemar)
All the way from Norway!


Kizz. My God! Kizz, for fuck´s sake!!!! (syster/svägerska Sofia, Stefan, Eva och Daniel)


Vi är så lyckligt lottade att våra grannar inte bara är våra grannar utan också våra kära, kära vänner. Kolla deras entre! Deras entre, alltså! Kolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kvällens fotbollsspelare och cheerleaders (Marie, Tomas, Tommy, Eric, Anki, Rosie, Pia och Pamela).


Denna härliga man, hörrni. Han med kvällens snyggaste tröja. Han! Han tog senare på kvällen av sej sin utstyrsel och gav den till mej. Jag fick den alltså! Slippery when wet-tröjan. Oh, happy day! Tack underbaraste Peter!!!!


Cowgirl och indian (Karin och Camilla).


Stina och tjuven Magnus (den sista; polis och fångvaktare till vardags).


En av kvällens frihetsgudinnor, Elin bredvid kvällens musikaliska stjärna, Karin.


Två av kvällens cheerleaders, Pia och Rosie.


Marie och Jonas (hur snygga får man vara, liksom?!?!)


Fred Flintstone och Lady Gaga (Fred och Sandra) (Ni anar kanske förvirringen när alla ville veta vad Fred Flintstone hette på riktigt och han hela tiden sanningsenligt svarade; Fred.).


Axl Rose with cheerleader (David och Pia).


Ännu en Slash och ännu en cheerleader (Henrik och Cissi).


Björnfot och Mimmi (Kalle och Laila).


Hippie, Hot Police Officer (sambo med tjuven) and Statue of Liberty (Ulf, Anette och Annica).


Slash goes hippie (maken och Maria).


Ett lag vid varje bord. Här ser ni det coolaste laget. Mitt lag! Lag SK 242, om jag minns rätt. A bit blurry at times....

Katta, Fredrik, Magnus, Tomas, Stina. Saknas på bilden gör Stefan, en av Kizzmedlemmarna. Och så jag då, behind the camera.


Varje lag planerade under kvällen ett uppträdande. Alltså, kvaliteten på dessa! My God!!!

The winning team! Karin ledde det fantastiskt! Barbados låt Kom hem i ny tappning. Gotta love them! De sopade banan, milt sagt.


Rocklåtspotpurri.


Makens lag. Krashade in i World Trade Center för att sedan riva av en dans till Michael Jacksons Thriller.


Här ser vi lag Linedance Motherfuckers.



Vi har många gitarrspelande vänner. Alltså, the stämning. Senare var vårt vardagsrum ett folkhav av musiktörstande människor.


Jag känner så mycket kärlek till alla våra vänner. Så mycket kärlek att jag spricker. Så mycket kärlek att jag vill pussa alla.

En av kvällens kyssar. Jag och Lady Gaga (Sandra).


Jag och Johan kommer aldrig, aldrig, aldrig att få alla er som kom att fatta vad ni betyder för oss! Vi älskar er! Hör ni det, älskar er! Ni är så fina och vi är så sjukt tacksamma för er! Med värme och kärlek i våra hjärtan drar vi på vår livs resa och känner oss otroligt välkomna tillbaka hem i april.

Och till er som inte kunde komma. Det är samma med er. WE LOVE U! LOOOOOVE U!!! You were all so missed!

Och med det avslutar jag detta inlägg. För nu måste jag gråta lite till.

Av glädje och tacksamhet <3

3 kommentarer:

  1. Underbart!!! Bara sååå F*cking UNDERBART!!!! Förstår att du fäller en å annan tår...:-) kram!!

    SvaraRadera
  2. Jädrans så häftigt!! Å kul att alla gick "all in"! Underbara bilder!!
    Kraamis

    SvaraRadera
  3. Hell of a party I must say!!! Jäklar vilka fina kostymer alla hade! Å eloge till dig som Kiddo, tanken på hur jag hade sett ut i en liknande skrud får mig att vrida mig av förlägenhet, men du! Assnygg! Underbart att det blev fantastisk och som ni önskade! Hurra. Johan var såååå himla cool också. <3

    Galet bra! Puss och jag vet att du kommer att bäras av detta länge. Allt är du värd

    SvaraRadera