Besökare

måndag 29 februari 2016

En av de vackraste dagarna i mitt liv!


Tänk att vi har skapat det liv vi lever just nu, du och jag. Tillsammans har vi gjort val och fattat beslut som tagit oss dit vi är idag. Den 29 februari år 2016, är en av de finaste och mest storslagna av dagar i mitt snart 39-åriga liv! Jag har knappt ord för den tacksamhet jag känner över att få uppleva allt detta tillsammans med dej, våra barn och våra vänner.

There are no words... There are just no words.


Kan du fatta att detta är vi!?! Du och jag och den familj vi har skapat. Jag älskar oss! Älskar att vi tar tag i våra drömmar och gör det vi verkligen vill göra. Trots oro för diverse vardagliga saker som måste funka. Ändå hoppar vi, liksom! Och lever vår dröm!

Du och jag - The Dreamteam!


Som sagt, denna dag går inte att beskriva med ord. Så ni får titta istället.

The Grand Canyon


On top of the World
 
 
Thank you! Thank you! Thank you!
 
 
My family
 
 
And the singing baby
 
 
Vi är stumma av beundran av denna vackra plats på jorden. Stumma!
 
Inte för att vi ville, men efter några timmar av gapande och ååååhhhande, åkte vi vidare. Slutdestinationen för dagen var staden Kingman. Route 66 tog oss dit.
 
 
Mer amerikanskt än denna rutt blir det nog inte.
 
Glasstopp
 
 
Kisspaus
 
 
En fin felkörning
 
 
Samma väg som Blixten och Bärgarn körde.
 
 
Vi fick det bekräftat av Bärgarn i egen hög person(bil).
 
 
Next stop;
 
 
I detalj;
 



 
Arizona. Very very American. Konstigt nog ;)
 
Framme vid vårt hotell i skön tid. Nu sitter vi här på rummet med sovande barn runt omkring oss och känner stum förundran över allt vi får uppleva på denna resa. För första gången känner jag brist på ord. Men ibland behövs de inte heller.
 
Så så så så tacksam <3
 
Gonatt från Kingsman.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar